• 16. En bild som gör dig lycklig







    Kunde inte bara välja en bild, utan var tvungen att välja de tre som betyder allra mest för mig..
    Den första blir jag så fruktansvärt lycklig av att se, jag tänker tillbaka på allt kul jag och Chinelle
    hade ihop, allt hon lärde mig och alla våra minnen.

    Den andra började jag nästan gråta då jag såg den.. Linus fick rida henne, man ser på bilden att
    hon verkligen försöker. Hon ställer verkligen upp på vad som helst, vem som helst..

    Den tredje blir och också jätteglad av att se, vi hoppar 110 cm på bilden. Hon var råtaggad då vi hoppade,
    spelar ingen roll om det var litet eller stort, högt eller lågt. Lika kul var det endå! Och jag njöt, så mycket
    som det bara gick att göra. Världens finaste, det finns verkligen inga ord som kan beskriva henne.. ♥



    Kommentarer












    Trackback