• BILDBOMB!

    Fick ett SMS av Johanna och frågade om jag ville rida och självklart så ville jag det! Bjuder på lite bilder från
    passet. :)

















    Avtravning ↓

















    Idag så kändes han jättefin, han var super duktig! Han har börjat balansera upp sig mer, det känns inte
    som att man rider en fd. travare!

    Nötte serpentinbågar, på mitten av varje båge skulle jag göra halt och sen komma fram i trav.
    Att komma fram i trav var inte svårt, men att få stopp och sitta emot var däremot lite svårare. ;)
    Galopperade sen på volterna också, gjorde 3 st i höger varv och 2 av gångerna försökte han springa
    mot utgången och bockade, hästis.. xD Sen så slutade han med det, bytte varv och gjorde ett antal
    fler galoppfattningar i vänster då det är lite svårare för han. Men han skötte sig exemplariskt! :)
    Är tvungen att visa bilden nedanför, kolla steget! Finhästen♥

    (jag är medveten om att jag faller framåt på vissa bilder och det försöker jag såklart bättra på!)



    Tack till Johanna som ställde upp och fotade! =D



    Kommentarer












    Trackback