• LOOOOOOV!

    ÄNTLIGEN LOV! fan vad skönt =D=D=D=D=D

    Tänk, att ha sovmorgonar en hel vecka, en hel vecka! Kommer bli grymt skönt, utvilad och pigg. :D
    Fick en liten sov morgon imorse, hade tänkt stiga upp halv 8. Då väckarn ringde så slog jag av den.
    Sen vaknade jag upp igen kvart i, kände stressen så skyndade mig med att göra mig klar. Skulle ge
    kaninen mat också, det gjorde mig 10 min sen till skolan. ;)

    När jag väl var framme träffade jag Albin. Han hade också just kommit till skolan. xD
    Han och jag hade samma fråga, vilket ämne hade vi? Kollade på mitt schema och såg Svenska.
    Vi gick stressat upp till Svenskan och ser att det inte alls är våran klass som sitter där inne.
    Lat som jag är så skickar jag ett SMS till Elsa och frågar vars dom är, fick till svar Kemin.
    Hade missat att vi hade matte, så 20 mins frånvaro, helt underbart! Men lite virrig får man
    faktiskt vara samma dag som lovet börjar, har annat i tankarna. ;)

    Sen så hade vi Svenska, hann börja skriva min fortsättning på Sandor/Ida. Blev lite sådär,
    bytte också namn på karaktärerna. Gordon och Ester fick de heta, William och Simon
    hjälpte mig lite på traven då jag hade brist på idéer! Sen då skolans skitlaptop
    fick slutström satt jag och några till i klassen och berättade alla gånger vi har skadat oss och
    om skotrar haha. ;D

    Efter lunch så hade vi kemi, tiden bara rann iväg och plötsligt hade vi engelska! Fick tillbaka mitt
    förra läxförhör 17/20, rätt nöjd! Hade glömt att träna på veckans läxa så jag hoppade över den. :$
    Har lovat att träna under lovet, så här sitter jag med ett par matteblad och en engelskabok som jag
    ska träna i under lovet, kan inte bli bättre!

    Men det ska bli skönt med lite lov, blir nog Gluggen ikväll och imorgon kommer världens bästa Linus!! ♥


    Vad ska ni göra på lovet? :)



    Kommentarer












    Trackback