• FINALLY

    Äntligen så har jag fått en praoplats, nämligen på min egna skola fast i klass 5B om jag inte har fel!  
    Mentorn i den klassen hade jag nämligen själv när jag gick i 2an-3an. Han är verkligen supersnäll och
    jättetrevlig! Så det känns verkligen jättebra, har också grymma arbetstider. På fredagen så får jag ha
    sovmorgon och komma dit när jag vill, hur nice är inte det? ;)  Taggar v.13!!

    Efter skolan idag så var jag hem en snabbis och for sedan till stan och tog bussen till Myckle och rida
    Avve! Idag så var han verkligen jättefin! Fick bra cred utav coachen också. ;)  Hittills så kändes den
    här gången som att det har gått allra bäst, har börjat komma på honom lite mer så jag hoppas att jag
    kommer på de där knapparna inom sin om tid! 



    Foto: Maja Jonsson



    Kommentarer












    Trackback