• HELGEN

    I helgen så har det varit full rulle, var bl.a och tävlade på ridhuset men jag skriver ett inlägg lite senare om
    det! 

    Igår så for jag ju till Kåge och skulle spendera kvällen tillsammans med Linus♥ och hans familj, var super-
    mysigt. Vi käkade snacks och såg på Melodifestivalen, var heeelt säker på att Danny skulle vinna, vilket
    jag inte hoppades på! För en gångs skull så vinner rätt låt, klagar inte. Loreens låt var faktiskt riktigt bra!!  
    Sen så gick vi och la oss och vaknade där vid 10 - halv 11 sen gick vi in och käkade frukost. Hade en buss
    att passa som gick 20 över 4. Så jag pussade Linus hejdå och for in till stan. Hoppade av vid Norran och
    gick in på Max och köpte en lyxshake, gick inte att hålla sig! Kan säga att det var rätt proppat där inne..   
    Men tillslut så fick jag min shake och i samma stund så ringde pappa så han hämtade upp mig i samma
    veva. Han, Petra och Majken hade ju varit i fjällen och skulle hem idag, så det passade ju perfekt! :)

    Pappa skjutsade hem mig och nu så sitter jag här hemma, har nyligen sett Ponnyakuten tillsammans
    med mamma och käkat middag så nu ska jag ut till det svarta monstret och fodra honom. Bjuder på
    en bild på
    världens finaste knutte då vi nyss hade fått honom.. ♥





    Kommentarer
    Postat av: Kajsa

    Aww vad söt :D Ser nästan ut som en belgisk jätte ;)

    2012-03-11 @ 20:18:11
    URL: http://kajsens.blogg.se/












    Trackback