• Blog-update

    Oj.. Nu var det längesen någonting skrevs här!
    Har haft fullt upp med stallet och aktiviteter utanför hästarna...
    Hurran har fått stå sen onsdags då jag har haft väldigt ont om tid. I Torsdags så lasttränade vi som tog år och dagar.. Då hann jag helt enkelt inte rida, och i fredags så for jag, Linus och hans familj till Malå och stannade där tills Lördag. Vi åkte skidor, åt massa god mat och bodde i en liten mysig stuga :).

    Igår kväll kom jag hem just före nio så det kändes lite väl sent att ge sig ut..


    Men, idag så har jag varit och kollat på tävling! Åkte lastbilen med Frida och Birgitta tidigt imorse och har nu "äntligen" kommit hem! Hade med mig kameran men inte en enda bild blev tagen.. synd! Träffat många "ridpolare" som man träffar väldigt sällan då jag inte är där så ofta.. Man kanske skulle ha tagit sig i kragen och skaffat sig ett anläggningskort? Får tänka vidare på det...

    Hur som helst, i veckan ska jag skärpa mig och rida så ofta som det är möjligt! Redan nu ikväll hade jag tänkt ut en sväng och rasta en taggad Snurra! Någon dag ska jag ta mig en trip förbi Torpet och kolla in läget på deras bana. Våran ridbana är under "tining" så jag hoppas på att det ska gå fort så man kan rida ett pass eller två ;)

    Lägger upp lite bilder som jag tog imorse före vi åkte till tävligarna, fin snurran ♥













    Kommentarer












    Trackback