• Dagens runda!

    Idag så blev det en riktigt lång uteritt för hurris! Vi for till rakbanan och sen burmoran två gånger om!!! Nu i efterhand så fattar jag inte ens själv att jag orkade med haha..

    Jag for till stallet kring 7 och var klar 10. Skrittade fram hyfsat länge på både lång och kort tygel, efter hand så började jag att jobba henne. Hon lyssnade jättefint! Efter halva rakbanan så blev hon surig och försökte slingra sig ur men hon får inte som hon vill! Galopperade till skogen som är just före uppförsbacken och sen travade vi mot e4an.

    Efter att ha passerat e4an så tog jag en galopp, försökte jobba ner henne men det var lättare sagt än gjort! Före jag vi for ut så hade jag bestämt att göra rundan två gånger vilket jag INTE ångrade!

    Andra rundan var hon så fin! Hade en samlad galopp med ett lite häftigare tempo. På halva rakbanan så suraste hon ihop sig som en citron så vi backade en hel del. Sen gick de som smort, lika fin galopp där och ända upp till e4an! Travade resten av burmoran och skrittade sen hem.

    Helt sjukt vad vi har gjort mycket idag!
    Imorgon ska vi också ut fast en liten kortare och lugnare runda. ;)

    Chao!


    Kommentarer












    Trackback