• Umeå lassarett

    Klockan halv 8 imorse så åkte jag och mamma iväg till Umeå för att göra tre olika läkarbesök.

    Första besöket var hos en sjukgymnast som gav mig några övningar för att stretcha knäet. Enligt han så är jag rätt rörlig i kroppen och det räddade nog mycket av situationen med barnreumatism och allt. I värsta fall kunde jag lika gärna ha varit stel som en pinne just nu!

    Andra besöket var hos reumatologen som slutade bra, medicin trappan har fungerat och om två dagar slutar jag på cortison-kuren! Naproxen käkar jag februari ut skulle jag tro.. Återbesök om ett halv år igen, så nu är det lugnt med alla dessa mitt-i-veckan trips till Umeå. ;)

    Tredje besöket var på något ställe där de röntgade käken (?) Det gick också bra haha :))

    Till lunch så åt vi på mitt kära McDonalds <3 och till middag på en resturang där jag och mammi delade på en pizza, fett mätt efter idag + att när vi kom till lassa köpte jag en macka och trådde i mig + dricka, sen en kanelbulle och en till dricka nu på hemvägen. Gått säkert upp 25 kilon bara idag! x)

    Sen så åkte vi till Hippo och kollade in läget där! Sjukt fin ridklubb och framför allt stor!!! Hittade fan ingenstans hahah, sjukt stora stallar har de och världens mysigaste caféteria! SRK är som en fis i rymden jämnfört med URF! I samma veva var vi förbi Forslunda Gymnasiet och kollade bara hur det såg ut och vars det låg ungefär hehe. ;)

    Tanken med att besöka hippo var att vi skulle kolla in AB NIAN's nyöppnade ridsport butik men självklart så var det stängt -.-.. 2 bad bro, men inga pengar spenderade ;) 


    // Sandra :D


    Kommentarer












    Trackback