• You guys rule

    Idag så gjorde jag ju ett inlägg om våran undervisning i skolan. Statistiken har tagit skyhöga höjder idag! 
    Tack till alla er som tagit sig tid att läsa! ♥

    Ikväll så har jag ridit min fina stjärna, geezez vad vi har utvecklats! För bara någon månad sen så såg det INTE ut såhär som det gjorde idag, bästa passet ever! Red på banan, blev en blandning mellan dressyr och studs! Hurran var såååå himla fin och avslappnad idag! Lyhörd på alla komandon och jobbade verkligen HELA tiden! En protest i början som nu mera inte har någon mening. Hurran är bäst. 

    Studsarna låg på ca 60 cm och de var tre stycken. Från början så hade jag lite långa avstång emellan men det fixa jag sen körde vi på igen. :D  Några skitroliga skutt skulle gärna ha fått filmas och visas för denna värld, haha omg så fula vi kan vara ibland.. Men några vart ju kanoners! När jag rider mot ett hinder känner jag på mig DIREKT om det kommer att bli ett bra eller dåligt språng. Det gör mig lite osäker, tur som fan att jag har ett sånt stort förtroende för min springare som fixar till det som blir fel i ALLA lägen! 

    Avslutade med en skritt tur ut där det stog två läskiga sparkar med två trevliga människor som ville klappa på fru Hurr!


    Senare ikväll har jag käkat kinamat, tack mami♥ och hämtat ut paketet som kom från hööks idag.
     
     
     

    Kommentarer












    Trackback