• BAD UPDATE

    I går så skrev jag ju ingenting alls, for nämligen in till stan för att möta upp Linus och sedan åka vidare till
    Kåge där kvällen spenderades tillsammans med hans familj. :)

    Imorse så tog jag 1-bussen in till stan och käkade lunch samt köpte hårfärg, är tokless på mitt brun/gula
    hår! Så någon dag till veckan så ska jag be mamma att hjälpa mig med att färga, sen så får vi se hur    
    resultatet blir. Ser det inte allt för hemskt ut så kanske jag slänger upp en bild, haha. :D  Ville påminna
    om att det är livesändningar från Göteborg Horseshow ikväll på svt24 klockan 21.00 - 22.45, det    
    får ni absolut inte missa!!

    Slänger upp en bild som jag tog i slutet av November nere i Globen:



    Angelica Augustsson och Walter - Stockholm Internationall Horseshow 2011 ~



    Kommentarer












    Trackback