• Bildbomb

    I fredags så kom min kära vän Hannah hit och sovade hos mig till lördag. Det var verkligen längesen vi sågs!
    Under de dagarna så var vi hos Hurran, badade, hängde med Emanuel och såg en sjukt intressant dokumentär 2 på natten just när vi skulle sova! Hannah är verkligen en sjukt duktig fotograf och man kan inte annat än att älska hennes bilder. Så här får ni ett gäng från gårdagens hoppning! :)

    Hannah på http://teamha.blogg.se har tagit alla bilder, kan lova att hennes blogg är värd ett besök! 






















    Själva passet är jag endå nöjd med, fast vi inte riktigt fick till vägarna. Tyvärr så håller jag för mycket i henne vissa gånger och då så byter hon galopp just före hindret och hoppar då nästan i hinderstöden. Ibland så nuddar jag tån i, det är verkligen otäckt men det är ju jag som klantar till det så vem har jag att beskylla utom mig själv?
    Det var endå jättekul :D  

    Hinderhöjden var en piece of cake!  Vi slutade på 120 cm och sedan sänkte vi allt mer och mer.
    Det var verkligen så himla roligt att hoppa högt! :'D  ponnyskrutten kan allt! ♥


    Kommentarer












    Trackback