• Schema

    Veckans schema för Hurran ser ut såhär:

    Måndag: Uteritt
    Tisdag: Dressyrträning
    Onsdag: Skritta ut
    Torsdag: Mamma rider(?)
    Fredag: markarbete
    Lördag: Dressyr
    Söndag: ??

    I veckan så blir det lite knasigt schema haha.. Hela helgen är jag upptagen med att jobba på tävling. Ska sova där fredag till lördag, och jag går ju skola på fredagar som de flesta ungdomar gör. Så det blir hem och "snabb"rida och sen åka upp till ridhuset och vaka hästar! :) Lördag så ska jag släppa in/ut ryttare i LC (dressyr). Söndag står jag på banan i 1 m och där efter så kommer Hurran's gamla ägare och hälsar på :D Så det är oklart om jag ska rida, vad jag ska göra osv osv haha! Det beror på hur länge de stannar, ska bli kul att visa upp henne :D

    Bjuder på två bilder från våran första träning på SRK, ååh minns det som igår :')















    Kommentarer












    Trackback