• home!

    hey readers!
    tack jenna som åter ställde upp på att gästblogga / grov hacka sig in XD
    min helg har vart  a w e s o m e, hur kul som helst och lekte verkligen med skotrarna;D
    har en massa bilder MEN laddar inte upp dem nu, för ska dit åter igen på torsdag kväll
    så då kommer the real bomb! =D
    tog bussen från arjeplog till skell igår kväll för att kunna vara med på kursen
    så jag fixa de dära gröna kortet ;) 5 timmars läsande/pluggande.. puuh säger jag bara..
    men har tagit åt mig väldigt mycket, insane så tufft de är med de nya reglerna,
    men dom är bra. Och de ska  de vara haha =D på torsdag äre kurs igen, del prov 1.
    skakis så lycka mig till!
    efter kursen så hoppade jag stella:]
    70 cm dubbel hinder som inte är med på bilden..
    hur duktig som helst, älska hästen :]♥
    NU>duschen!!!!!
    puss;*

    Kommentarer












    Trackback