• A LONG TIME AGO..

    OJ! NU var det längesen någon skrev här, jag hade tänkt upptadera igår men min laptop
    har något stort emot mig och jag har inte lyckats komma på vad det kan vara..

    Men min finafina Linus♥ kom förbi igår och stannade till imorse, vi hade det jättemysigt.
    Synd att inte karln kunde bosätta sig här eller nåt:$ saknar han way to much..
    Vi hade tänkt se film också men a behöver inte säga mer än laptop -.-..

    Imorse ringde pappa och väckte mig vid 6, happyface as hell!
    Tänker inte förlåta han i första taget, kunde inte somna om och det kunde knappast han bredvid..
    Han hade tänkt följa med på skolan men det blev inte så, han for hem och sovde istället innan
    han började sin skola.. Dåligt samvete som fan :(

    Sen idag på skolan gick det väl som tänkt, kom lite sent men ääässchh..
    Försökte så gott jag kunde på alla lektioner, SO:n tar fan stryyk på en så ska nöta det.
    Spelar ingen roll hur mycket tyska jag läser, det sätter sig inte på hjärnan..

    Haha och jag som ska sätta C i alla ämnen, fifaaaannn...
    hoppas ni blev glada över att få ett inlägg och läsa nu, kram!



    Kommentarer












    Trackback