• feel fresh

    yääy efter en jättemysig kväll med Linus♥ känner jag mig frisk å glad:D
    Matlusten finns inte alls haha men då läsk och go fika kommer fram, nomnom!
    Ska på vårdcentralen imorn för ett sista(hoppas jag på) prov, inget å se framemot direkt.
    Är jävligt rädd faktiskt, hatar sjukhuset:$ men men, det ska nog gå bra..

    Skolan också, världens snällaste Elsa kom hem med alla läxor vi har jättegulligt!
    Nåt som är mindre gulligt var ju läxorna, engelskaglosor till fredag.
    Tyskhelvete som jag inte ä så brydd om just nu, sen matte som jag tar hand om ikväll! =)
    Tycker jag är duktig som tar tag i skolan, tur man ändrade inställning om vad som var viktigt och inte!

    Nej nu ska jag ta mig tid och se på tv, puss puss!



    Kommentarer












    Trackback