• I HATE TO WAKE UP FOR SCHOOL..

    Rubriken talar för sig själv.. 

    Vaknade till vid halv 8 och gick upp, gjorde allt man brukar göra en vanlig morgon och sen
    av till plugget. Pigg och glad som det ska vara :)

    Haha har missat en heldel faktiskt, 50 sidor SO och sen ska vi också skicka in en insändare i Norran.
    Lär bli kul fast nööö, har ingen aning om vad vi skulle skriva om så jag teamade med Alice och
    skrev en insändare om att vi vill ha mer gymnastik på schemat, te.x nya saker som inte bara fotboll..

    Sen då vi väl hade idrott slapp jag den, åt ingen lunch heller så for hem och tog mig lite käk.
    For sedan tillbaka och chillade och taggade HK, jobbade med Wille och gjorde en misslyckad äppelpaj.
    Sura äpplen som fan så den blev inge god, hhaa :( Lämnade han i sticket med disken och så sen
    så drog jag iväg på vårdcentralen och lämnade ett blodprov så hoppas de se vafan de är snart..

    Efter det så var det ridning, haha de frågade vars jag var sist å blablabla:$
    Red D-ponnyn Browny som är kungen själv! Brun liten hest som är den grövre modellen.
    Han var suuuuperfiiiin♥ och sen så såg han nåt och drog några bocksprång och började skena iväg,
    men fick tag på honom och gav han lite klappar som lugnande. Sen var allt bra igen haha :D
    riktigt go pålle det där, han påminner om gulden för han skjuter också ut bogen så då får man jobba
    för instruktör med det och man får en massa tips så de är ju asum!

    puuh, långt inlägg. Det här var iaf min dag, hur har eran varit? :)



    Kommentarer












    Trackback