• SCHTAAAN

    Idag efter skolan så for jag till stan för att handla de sista julklapparna och träffa jenna
    Mötte upp Jenna utanför H&M sen var det bara att handla julklappar förfullt, har spenderat över 900 spänn
    idag. Helt sinnes vad pengarna bara flyger iväg!! Men har försökt vara kreativ och lägga ut ett antal kronor
    på klapparna. Köpte 2 tröjor till pappa, en parfym och en halvstickad tröja till mamma. Hittade också en present
    till Linus men det avslöjar jag inte vad det är för nåt. Hittade också några grejer till mig själv, bl.a några örhängen, en "Ramoneströja" och 2 par bh:ar. Hade vääldigt svårt att bestämma mig om jag skulle köpa Ramoneströjan eller en likadan där det stod "Nirvana" på. Men efter lite velande hit och dit så valde jag tillslut Ramoneströjan. :D

    Mamma ringde och frågade om jag skulle åka med henne hem, sa att jag skulle ta bussen hem och käka i stan.
    Hade tur som bara den att nästa buss gick kvart över sex så jag satt bara i 10 min och väntade. Jenna's buss
    gick bara 5 minuter efter min så då slapp hon springa rint själv på stan. Så jag tog bussen hem och sedan gick
    jag på konsum. Blev så himla sugen på en "myrstack" så blev tvungen att köpa en, förbannade sockersug!!
    Traskade sen av hemåt för att slå in alla paket, ringde också till Linus och pratade en liten stund med honom.
    Blev rätt hungrig efter den där myrstacken så värmde en pizza och käkade den till middag. Slog också in de
    sista paketen som jag köpte idag. Att slå in paket är inte riktigt min grej, håller mig till att öppna dem! ;)

    Förövrigt idag så var det väldigt mycket folk på stan, blev en massa hej och många kramar. Tror att den
    20:e är en väldigt populär dag att brassa upp barnbidraget på, i alla fall enligt mig. ;)


    Har ni läsare hunnit köpa alla julklappar eller fattas det fortfarande några under granen? :)



    Kommentarer
    Postat av: julia

    Hehe, jag ha inte köpt en enda julklapp än:$ Blir att köpa alla idag^^

    2011-12-21 @ 08:34:17
    URL: http://vallenalle.blogg.se/












    Trackback