• SÖNDAG

    Åh herregud så trött jag är, igår så höll jag på att slockna redan klockan 7! Julafton tar på krafterna. ;)
    Somsagt så hade jag jättetrevligt igår! Synd bara att inte pappa och hans släkt var med. I år så var det
    den första julen mina föräldrar inte firar jul tillsammans. De har trotsallt varit skilda i 4 år men har endå
    firat jul tillsammans för vi barns skull, riktigt snällt! Men i år så firade de inte tillsammans vilket är jätte-
    tråkigt.. Vi for till pappa på dan och fick öppna våra julklappar där, fick ett antal jätte praktiska saker i
    julklapp av pappa, tack så mycket! Det var bl.a..

    • Pengar
    Sockar
    • Cykellyse
    • Toffifee rör
    • Blinkande reflexer, väldigt praktiska då man ska ut och rida i mörkret!

    Sen så har jag ju fått en massa presenter i förskott som västen. Är jättenöjd med det jag har fått utav
    Pappn och resten utav släkten! :D  Gav pappa två tröjor i julklapp som jag köpt på Cubus, hoppas på
    att han uppskattar dem! Mamma fick ju som sagt Adidas parfymen och en halvstickad tröja
    från Cubus.

    Linus har ännu inte fått sin present men ikväll så ska jag dit och då ska jag ge honom min present. Hoppas
    på att han blir nöjd! Kan avslöja lite senare i veckan vad det var! Han hade också köpt någonting till mig så
    är väldigt nyfiken på vad det kan vara! Vi sa att vi inte skulle köpa några dyra presenter till varandra, det
    är ju trotsallt tanken som räknas! :)

    Igår så glömde jag att publicera en bild, fick en snowboardjacka utav mammi♥ taack så jättemycke! :D



    Vad har ni läsare fått i julklapp? :)



    Kommentarer
    Postat av: Kajsa

    Jag har fått en speedcart :D ( En travvagn) Sen 500 kr på Royal Hästsport, blir att shoppa loss där ;D Sen en travsäkerhetsväst, fick massa annat också :D

    2011-12-25 @ 16:08:34
    URL: http://kajsens.blogg.se/












    Trackback