• STAN

    Idag så for jag till stan för att träffa Isabel och småhandla lite, hade inte så mycket pengar men kom
    hem med några grejer iaf. :)

    Jag tog halv 1 bussen och åkte in till stan, gick runt inne på H&M i väntan på Isabel. Stod ute i några minuter
    och sedan så kom hon. Det var verkligen längesen vi sågs sist, tror nog att det var i sommras om jag inte har helt fel. Lite svårt att ses ofta då hon bor på Öland, tråkigt nog. :(

    Vi gick mot Subway och köpte oss lite käk, satt och snackade och det blev en hel del skratt kan jag lova! :D
    Vi satt där i en timme kanske sen gick vi in på JC för att kolla om det fanns något intressant där. Såg morsan
    där inne, haha rätt komiskt. :P  Pratade bara en kort stund sen gick jag och Isabel till Kusen, finns så mycket
    man vill ha men inte har råd med! Såg några fina träns där men jag köpte inget, för en gångs skull så höll jag
    fingrarna i styr. ;)  Gick sedan in till Vintergatan, passerade Glitter och kunde inte stå emot att gå in och kolla. Hittade två par örhängen som jag köpte. Hade tänkt köpa 3 par men det skulle bli så dyrt..

    Gick in på H&M och hittade två stycken tröjor, en Guns N' Roses och en Nirvana. Testade båda och köpte Guns
    N' Roses tröjan eftersom den var billigare och la av Nirvana tröjan så att jag kunde gå dit igen och köpa den. :D
    Sen så sprang vi runt på stan och kollade runt, slutade med att vi hamnade på Cubus tillslut! Köpte 3 par trosor
    som jag "fick" eftersom sist jag var där handlade jag över 500 och då fick man 100 kr att handla för till nästa gång.
    Så det var som fått. ;)  Hittade också en massa jeans som jag ville ha men jag köpte inga. Får bli till nästa
    gång helt enkelt!!

    Sen så gick vi till frasses för att möta Felle & Rebecka, vi stod och pratade ett tag sen så var vi tvugna att gå
    eftersom att Isabel hade en buss att passa. Kramade henne hejdå och stack in till H&M där mamma väntade. 
    Snäll som hon är köpte hon Nirvana tröjan åt mig. :D  Sen så for vi hem, så här sitter jag hemma hos pappa
    och har nyss käkat mat. Sen gick jag och satte mig vid datorn igen, tog en bild med webcamen så ni får se hur
    tröjan ser ut, snygg va?




    HA EN TREVLIG KVÄLL!



    Kommentarer
    Postat av: Alexandra

    en fråga; gillar du Guns och Nirvana?:$

    2012-01-04 @ 22:07:52
    URL: http://exposure.blogg.se/












    Trackback