• MÅNDAG

    Nu var det ett par dagar sen jag skrev ett inlägg, skärpning!! Jag har varit hos Linus och inte haft tillgång till
    någon dator, därför har upptaderingen varit som den vart. :)

    Men i alla fall så for jag ju till Linus i söndags och sovde över hos honom. Var en jättemysig kväll! Linus pappa
    bjöd på käk och bio lite senare på kvällen. Vi såg den nya "Sherlock Holmes". Svinbra!! Har sett den första Sherlock Holmes filmen och tyckte den var grym, men den här slår den förra med hästlängder! Tycker att alla Sherlock Holmes filmer är så noggrant gjorda. Vilket är helt otroligt! De tänker verkligen på allting i
    minsta lilla detalj! Helt klart en sevärd film! :D

    Efter filmen så for vi hem och somnade direkt, det var väldigt varmt i Linus rum så vi öppnade ett fönster.
    På morgonen så hade jag fruktansvärt ont bak i ryggen, det hade dragit från fönstret så hela ryggen var
    svinkall. Men det blev bättre under dagen. Jag och Linus gick på en promenad efter frukosten. Vi gick ca
    2 km och vädret var helt underbart! Taskigt bara att vinden blåste rejält, fick väldigt ont i öronen eftersom
    att det blåste så mycket. Gick och höll för dem resten av vägen hem, hihi. :$  Får inte glömma att det också
    var väldigt halkigt på vägarna, som vanligt så höll jag på att halka och slå ihjäl mig men jag klarade mig, 
    som tur var. ;)

    Väl hemma så satte vi oss framför TV:n och myste, lite senare samma kväll så belv vi bjudna på middag hos
    Linus farmor och farfar. Mycket skratt och god mat, riktigt trevligt! Fick också träffa Linus låtsasmamma för
    första gången, hur trevlig som helst! :D  Efter några timmar så for vi hem. Packade ner allt i väskan och kollade 
    så att jag hade pengar till bussen. Jag, Linus och Thea for sedan till Kåge där kvällen skulle spenderas hos 
    hans mamma. När vi kom dit så bjöd hon på ostkaka som var smaskens, vi såg Zorro som de visade på 5:an, hur spännande som helst! När Zorro var slut så gick vi och la oss, jag och Linus sovde i hebret. Hur mysigt som helst när det blåser ute! :D

    Nästa dag så vaknade jag med ryggont, igen.. Gick över lite senare som vanligt. :)
    Jag och Linus åkte in med Lars till stan och var där i några timmar. Vi gick och åt på frasses, blev proppmätt
    efter halva pommespåsen, helt sjukt.. Efter en massa mat så gick vi till friskvårds. Satt och kollade på medans Linus gymmade, lekte med hans nya Samsung. Inte helt fel! Efter ett tag så var jag tvungen att gå, hade bara 1O min på mig innan min buss gick så skulle hämta min jacka och väska. Då träffar jag Paula & Mikkan! Var ett tag sen man såg dessa brudar, dom skulle hårdträna så dom var tvugna att bege sig in till gymmet. Gick sedan mot bussen och stod där ett tag och väntade, känns som att Bureå verkade vara ett populärt resemål just idag. ;)
    Så just nu sitter jag här hemma framför datorn och har nyss bakat klart mina muffins så nu ska jag gå och
    käka upp dem!

    Puuh, det där blev ett långt inlägg, hoppas att ni orkar läsa det endå! :)


    Kommentarer












    Trackback