• TORSDAG - SISTA DAGEN!

    Idag så var det ju sista dagen på läsåret!! Var uppe med tuppen imorse, Linus skulle iväg med bussen så pussade
    han hejdå. Gick sedan och la mig igen, var så himla trött. Vaknat upp flera gånger i natt och har haft svårt att sova. Hann inte somna om före väckarn ringde heller, så satte upp håret och klädde på mig sen så bar det av mot skolan. Idag så var det ju en rätt chill dag, hade 2 lektioner. Först tyska där vi bara såg film och slappade. Sen så hade vi SO direkt efter. Till våran chock så får vi ett oförberett prov, TOPPEN! Men det var inte så svårt, frågorna var enkla så att det var bara att tänka logiskt. Många i klassen var inte det minsta glada på henne och gav igen med ett par snöbollar innanför nacken. ;)

    Efter en mindre rolig lektion så samlades vi i bilden och drog sedan till Folkan där niorna skulle ha julshowen. Satte mig längre fram tillsammans med Elsa. Showen började bara några minuter efter vi hade satt oss ner. Den var faktiskt riktigt rolig! Skrattade nästan så det kom tårar, i swear! Skrattade väääldigt högt också, tror inte det var
    någon som inte hörde. Rätt pinsamt, tur det fanns dom som skrattade högre. ;) Nästa år är det vi som ska styra
    upp det hela! Tänk att vi redan har börjat skumma på en massa idéer, helt sjukt hur kul det kommer bli att se
    ett resultat utav detta! 

    Efter en massa skratt så cyklade vi tillbaka till skolan och åt lunch, satt i matan och pratade en stund med några
    klasskompisar, riktigt trevligt! Vi gick tillbaka in till skolan sen, min klass skulle samlas i bildsalen (åter igen) och
    säga hejdå till alla. På slutet hade vi en kramring och sen fick vi varsin polkagris utav mentorerna. Efter alla kramar och hejdå'n så följde Sandra med mig hem. Vi satt mest bara och chillade framför TV:n och för ett tag sen så drog hon. Passade på att ta tag i disken och ta bort allt skräp jag har framför datorn. Måste verkligen börja skärpa mig! 

    Nej nu ska jag gå och vila, är så fruktansvärt trött! hade :)



    Kommentarer












    Trackback