• Dag 17

    Mitt favorit minne
    Jag har många fina och härliga minnen och jag kan inte välja ut ett av dem..
    Men ett som var skit kul den gången jag och fille for och badade med hästarna förrförra sommaren.
    Jag hade just tagit bort gipset och var rädd för hästar..
    Jag hade Fancy och fille Ior ;D hade ridit till skatan förr med häst.
    Tyckte det var himla kul! Och det var roligare denna gång hihi.
    Vädret var suveränt och allt va awesome!
    Fancy vart pisst och vägrade gå och jag var verkligen rädd för hästar och kände inte för att åka av igen.
    Så jag bytte med Hanna och red Deviz, finare häst får man leta efter!
    Var så snäll och fin minns jag ^^ Vi red hem oxå, galopp före mesta haha.
    Vi red till hagarna och på vägen tillbaka stod pappa och väntade på mig och fille.
    Båda låg helt döda i bilen och ville bara sova så fort som möjligt..
    Då vi kom till stugan, gick fille och la sig på gräsmattan och somna ahahah snyggt..
    det är ett väligt roligt minne iaf, ;D

    Kommentarer












    Trackback