• DAGENS FYND

    Iag efter skolan så tog jag 25 i 4 bussen till stan och skulle möta mamma där. Sandra skulle till stan så jag
    satt med henne i bussen, var en trevlig stund. =)

    Väl framme på stationen stod mamma och väntade, sen bar det av mot Royal
    Det var 50 % på ryttar utrustningen och 25 % till hästen. Jag hade spanat in en jacka för ett tag sen,
    en Jacson Parkas som är svart. Tycker den är rå snygg! Så vi slog till och nu är den hemma hos mig:D!
    Det var ju 25% på hästgrejorna också så det slutade med ett par HQ Flex stigbyglar, ni har säkert sett dem
    eller kanske ridit i dem. Det är en stigbygel med rörlig platta, tycker de är så otroligt sköna i och de är också
    bra för min rygg. Hel nöjd! Köpte också en marinblå Jacson mössa, tyckte den var skitsöt med en sån där toffs
    på så den fick också följa med, var inte dyr heller, helt värt priset!

    Lånade några bilder från Google på det jag har köpt. :)





    (Lite liten bild på mössan men det är en knapp där framme på mössan och i marinblått.)



    Helt nöjd! :D är det någon annan som har något av de fynden som jag införskaffade idag? :D



    Kommentarer
    Postat av: thelma :)

    De va exaaakt de där sakerna jag hade tänkt köpa o:

    Bra smak du har sandra ;)

    2011-11-29 @ 19:11:31
    URL: http://thelmaragnarsson.blogg.se/
    Postat av: ellen

    Så grymt snygg jacka!!:D (AVIS!!!) :D

    2011-11-29 @ 21:37:43
    URL: http://jagellens.blogg.se/












    Trackback