• KORT DAG!

    Idag så vaknade jag av att mamma plingade på hos pappa, tänkte att det var P&M som busplingade men sen
    så ringde hon och jag fick kliva upp och öppna, haha. :$ Hon lämnade salamipapperna, har sålt 44 st. Not bad!
    Ifall det blir några pengar över från klasskassan så ska jag banne mig ha mest. ;)

    Gjorde också fysik provet idag, det kändes riktigt bra! Förrutom i början, fick världens mindfuck så jag var
    tvungen att fråga Johnny om hjälp flera frågor i rad. Sen kom jag igång igen. :D Satt kvar bland de sista
    sen gick jag och började färglägga planschen på SO:n, har kommit en bit nu iaf! Men inte riktigt klar, lär
    krävas en hel del stugor för detta jobb! Gick till matan och käkade efter lektionens slut, PALT....
    Tur att jag får annat käk då den hemska maten serveras! Potatisburgarna var hårda som sten idag,
    och smakade chips. Haha väldigt konstig blandning! ;D

    Spela lite Piano på musiken, var en babiljard gånger lättare än att spela en melodi på gitarr!
    Hittade på en som lät hyfsat, hoppas på att jag kommer ihåg den tills nästa gång bara. ;) Nästa gång
    så ska vi dela upp oss i grupper och placera våra melodier och göra en låt av dem. Blir spännande!
    Sen så blev det sönderspårat på svenskan, jag skrattade åt allt och ingenting medans Simon skrek och
    hade sig så kunde inte hålla mig. :$ Var inte ensam om att ROFLMAO'a, haha:P

    For direkt till Gulden efter skolan, mockade, fixade och donade och finade också till hästen en liten smula!
    Har inte orkat rida sen i fredags, vet inte varför.. Känns så tråkigt att rida ut själv och underlaget på banan
    är inte helt 100. Har varit slut som bara den efter plugget.. prov och förhör hela tiden, det tar aldrig slut!
    Och en gång för alla så säger jag det igen, satan så taggad jag är på Globen! Lär bli en "once in a life time".
    Taggar så ofantligt mycket att fota, Roffe, Angelica Augustsson och Malin Baryard! Ska också in på dressyren och plåta! :D Kommer bli helt underbart, påtal om mässorna också gaaah så jag längtar!!!
    Däremot så vill jag inte lämna Linus hemma, undra vad han ska hitta på, hihi. :$


    Bjuder på en gammal bild på mig och Guld, tagen för ungefär 14 månader sen:




    Kommentarer
    Postat av: Kajsa

    Ska se till så att Linus sköter sig medans du är borta :D

    2011-11-23 @ 20:27:03
    URL: http://kajsens.blogg.se/
    Postat av: Emelie Nordström

    fin bild :)

    2011-11-23 @ 20:30:35
    URL: http://emeelien.blogg.se/
    Postat av: Johanna

    Tror inte latmasken Gulden varit speciellt ledsen över att slappa i hagen, han är nog lika nöjd med att bara chilla och bli pysslad med :)

    2011-11-24 @ 04:25:17
    URL: http://nutellan.blogg.se/












    Trackback