• SHITDAY

    Förbannade Tisdag.. Imorse så försökte jag och några brudar skippa kurratorn och jobba ikapp med annat arbete
    istället. Men icket, våran bildlärare hade fått reda på det på något vis.. Så vi blev tvingade att gå dit endå. Men
    vi satt bara där i 10 min sen fick vi håltimme haha. :P 

    Har glömt bort helt att vi har tyska förhör imorgon också, så ska bifoga länken nu och träna.
    Har fysik prov imorgon, är inte så speciellt taggad, rädd att kugga. Men jag lyssnar noggrant på lektionerna
    och frågar då jag behöver hjälp så jag förstår, hoppas på det bästa! Annars är det att göra om, lite taskigt
    nu då betygen sätts om 2 veckor.. Juste! Vi har fått våra tider till Lucia träningarna, de har lagt dem på
    varje stuga och på tisdagmorgon, så det är en hel del möjligheter som försvinner.. Måste ligga på som bara
    den! Är så fruktansvärt nervös inför betygen, vi som är födda -97 är dom första högstadie eleverna som får
    det nya betygsättet (E,D,C,B,A) så vi hamnar ju i en skarv. Jag har pratat med min mentor om det där med
    betygen och hon sa att tänk att det är vi lärare som är dåliga på att sätta betygen, för det här är nytt för oss..

    Bara att ge allt! Mer än så kan man nog inte göra, än att hoppas på det bästa. Blir säkert bättre att få komma bort
    ett tag nu då jag åker till Globen, komma tillbaka som en ny människa och vara värre än nånsin i plugget! =D


    Har tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll och läsa på lite fysik, så det verkligen sitter, puss på er. :)



    Kommentarer












    Trackback