• SÖNDAG MORGON

    Efter att ha sovit som en stock och vaknat upp pigg så kunde dagen inte bli bättre! Klädde på mig och gjorde mig
    klar för dagen. Ancha berättade att jag och Maja hade pratat i sömnen. xD Maja sa "Nae det ska inte vara ett
    streck där, det ska inte det!" och jag hade bara mumlat på, HAHAHA! Men jag hade varnat de föra om att jag
    kan prata i sömnen så det var förberedda. ;)

    Sen så bar det av mot Globen! Det regnade och vi skulle ta gruppbild, kändes inte som det perfekta läget
    var risig som själva fan. xD  Men sen knallade vi till Globen, började tänka att jag kan ju missa den största
    möjligheten att shoppa. Så jag började fundera på vad jag mer kunde inhandla.. Först så såg vi hoppningen
    sen blev det käk på DONKEN♥ Otjocka som vi är så käkade vi där minst 2 gånger varje dag, helt underbart!

    Sen tillbaka till mässan:D Jag och Monia hade dagskort så vi kunde smita in och se allt. Vi hade tänkt de küren,
    men vi var fast på mässan, kunde inte slita mig där ifrån! Det slutade med att jag köpte ett par paddar och
    hästgodis, blev under 100 kr tyckte jag var ett bra pris! ;D  Sen så köpte jag lite julklappar till Petra, Majken
    och Pappi♥ Gick runt lite till och spekulerade på vad jag mer kan köpa haha.. Maja och Monia satt utanför
    Filippa's och väntade medans jag gick ner och köpte det sista. Blev ett JW schabrak och ett par Shockemöhle
    benlindor! =D 

    Hittade en sjukt snygg väst på filippas, den var marinblå sen kunde man vända en in och ut så då blev den röd!
    Toksnygg! Synd att den kostade 1800.. Hade köpt den om jag hade med mig en lapp till, men man kan inte ha
    allt som sagt. ;) Får helt enkelt önska mig den till sommaren eftersom jag har önskat mig så mycket till jul och
    sakerna är inte direkt gratis..

    Sen den sista showen för helgen, var en sammanfattning av allt så egentligen kunde man bara ha sett den istället
    för de andra. ;D Fick så fruktansvärt mycket bilder, stackars dator.. Undrar hur den ska överleva. xD
    I pausen så gick jag och Monia ut från arenan, sprang till agrias monter och köpte en skitsnygg piké! Den hade
    kostat 450 men var nedsatt till 200 så tvekade inte en sekund! Sprang sen tillbaka och såg det sista sen så bar
    det av hem tillbaka till Skellefteå.. :(

    Vi åkte därifrån ca halv tolv, försökte sova i bussen men det var som sagt lättare sagt än gjort! Sovde 5 timmar
    sammanlagt i think.. Vi stannade i Sundsvall och jag sprang in på 7eleven, kände lukten av kanelbulle så kunde
    inte stå emot att inte köpa en. Blev en chokladboll, Marabou, Vitamin Well och en Dr. Pepper! Haha ibland så
    fattar jag inte vad jag tänker med.. Men det var gott iaf, mättande också. ;D 

    Efter ett antal timmar buss så var vi framme i Bureå, Anchas pappa kom och hämtade oss och skjutsade sedan
    hem mig, gick in och somnade direkt. Tror jag aldrig har sovit så gått i hela mitt liv. Fyfan vad skönt!
    Sen så for jag på ridningen på kvällen, red Pontus. Verkligen en sjukt kul häst! :D

    -------------------------------------

    Haha oj.. nu är det verkligen en massa text här. Säkert skitdrygt att läsa men man får en bättre uppfattning om
    man skriver utförligare istället för en kort text. Hoppas ni inte har blivit allt för less för nu är det bilderna kvar.

    Håll till godor! =D



    Kommentarer
    Postat av: Kajsa

    Låter som om du verkligen har haft jättekul :D

    2011-11-29 @ 21:43:32
    URL: http://kajsens.blogg.se/












    Trackback