• TORSDAG

    Idag så steg jag upp halv sju, uppe med tuppen! Linus komme hit igår och sovde över hos mig, så han tog sju bussen till stan imorse, därför var vi uppe så tidigt.. Hade gjort mig helt klar innan klockan var halv 8 så jag satt och chillade lite vid datorn före skolan. ;)

    Väl framme på skolan så hade vi en kort mentor tid och vandrade sedan mot SO:n. Skulle renskriva om Europa
    idag, gick inget vidare. Satt och drömde mig bort bara samt pratade en hel del. Men det gick framåt! Jag skulle
    korta ner meningarna och det var lättare sagt än gjort. Vi har skrivit så förbannat mycket text så det inte ens är
    roligt. Men men, om man vill få bra betyg så är det lika bra att ge allt! =D

    Gick på mitt första "Skol-IF" möte idag, har varit reserv i 1½ år och aldrig varit på ett möte. Rätt pinsamt men det har alltid krockat då jag har måstat rycka in.. Vi pratade om bl.a Innebandytuneringen och vad som gällde där.
    Så om några veckor ska vi ha möte igen och se hur många lag vi har sen ska Galina schemalägga alla matcher.
    Tror jag inte har varit med på en enda match sen i 6:an, tror vi förlorade riktigt stort då. Men det är ju frivilligt
    om man vill spela eller inte. Tur är det!

    Sprang sen tillbaka till tyskan där alla tyst satt och såg "Türkisch für anfäger". Rätt rolig serie, alltid ett skratt
    i varje avsnitt! Fick också tillbaka mitt läxförhör, 17/19. Helt otroligt! Vi har testat ett nytt förhörs system
    så vi gör korsord. Det står på svenska sen ska vi skriva det på tyska. Gick helt över förväntan! Jag som inte
    ens hade hunnit plugga. :$ Då jag skulle bifoga hem filen så fanns det ju ingen med alla ord utan de har vi i ett häfte som jag just då hade hos mamma.. Fick helt enkelt förlita mig på turen!

    Hann också putsa klart min kniv idag, så den ligger i oljebruken nu. Blötte kniven 3 gånger innan den blev helt
    okej. Killarna drog på Bandit också så det blev lite allsång på var sitt håll. Alice gjorde hand avtryck på Elsa's
    svarta jeans, blev jättefint! Sen så vandrade vi till musiken för Lucia träning. Har aldrig hostat så mycket på
    en träning, rent av skämmit att stå och kraxa och hosta hela tiden. Blev också en aning hesare än vad jag
    varit. Bara att bita ihop! 

    Cyklade sedan hem och hämtade 3 schabrak som jag har sålt till Elsa. Fick en fet påse kanin mat av henne också. Så nu lär det inte ta slut lika fort. ;) Mamma sa imorse att han äter som en häst och ruinerar henne, kunde inte låta bli att skratta. xD Efter att jag hade hämtat kaninmaten cyklade jag tillbaka till pappa och hoppade in i duschen. Skulle sen packa lite grejer som jag ska ha med mig i helgen, hade min vanliga väska att packa i
    och "RITCH" så drog jag av dragkjedjan.., kände rent hur sur jag blev, hur klantig får man vara? Perfekt sådär just före Globen! ;) Så nu vet jag inte hur jag ska lösa det här, kan ju inte gå omkrig med en öppen väska där.. Ifall att nån får för sig att sno nåt, vore riktigt onödigt! Hoppas på att ett godamirakel sker, men man får skylla
    sig själv helt enkelt! ;)

    Nu så ska jag ladda hem lite musik på mobilen, blir lite drygt att sitta 9 timmar på buss och inte ha något
    att lyssna på utom snorungar, hehe. ;)


    Ha en fortsatt bra kväll! ♥



    Kommentarer
    Postat av: fanni

    VI SER FAN OCKSÅ TÜRKISCH FÜR ANFÄNGER PÅ TYSKAN:$:$:$ så ballt hihihi<3<3

    2011-11-24 @ 22:22:51
    URL: http://fanuw.blogg.se/
    Postat av: Johanna

    Hej!

    Jag undrar om du gör headers till andra? Jag tycker dina är så gryyyymt fina! :D

    2011-11-28 @ 15:10:26
    URL: http://johannaanderrsson.blogg.se/












    Trackback