• TAGGAD!

    Idag på skolan så hade jag får en gångs skull packat gympakläderna och skulle vara med. Tror ni inte att vi
    har uteidrott då? Kände rent hur sur jag vart, fick vara med på 8B's lektion i stället och spela handboll.
    Smart som jag är slog jag med knytnäven så fort bollen kom, gjorde illa fingertopparna ett antal gånger.
    Annars var det rätt kul, vissa har ju mer temeperament än andra och svär som jag vet inte vad, HAHA. xD

    Till lunch så var det någon kalkongryta, alla sa att det var gott. Då jag själv smakade så var det bläää.
    Hade matte direkt efter åt, gjorde 2 uppgifter och inget mer. Hade glömt mitt headset och då går det
    inge vidare att räkna heller, arbetsron i klassen är inte den lugnaste. Måste skaffa öronproppar, hihi. :$

    Efter plugget så for jag hem, var förbi stallet och hämtade min hjälm sen gick jag ut och gav kaninen mat.
    Chillade lite vid datorn också och har fått en del frågor om jag kan göra headers till dem så har fullt upp
    när det gäller photoshop, kan vara rätt kul då man inte har något att göra. Men det är svårare att göra till
    andra då man förmodligen får en annan bild i huvudet än personen som vill ha headern. Men jag försöker
    så gått jag kan och om de inte är nöjda så försöker jag rätta till det eller komma på något nytt!

    Efter ett tag sittandes framför datorn kom skjutsen, blev en del Globen snack i bilen. Men nu är det klart
    så bussen hämtar upp oss i Bureå på fredagkväll sen blir det att sova på bussen, kommer bli en rejäl utmaning!
    Tror inte att det är så många som kommer att sova, snarare att leva rövare och vara rå speedade. Jag ska
    i alla fall försöka att sova, annars lär jag knappast orka med en hel dag på Globen! Jag, Monia, Charlie & Cathrin
    delar rum på Gålö Gård som ligger 3,5 mil från Stockholm. Lika bra att dela med två vuxna så slipper man
    alla ungar, hihi :$ 

    Efter allt snack om Globen så var vi framme på ridhuset, idag så fick jag rida gamhästen Floyd. 28 år gammal!
    Men rätt pigg och kry för sin ålder. Vi nötte ställa och serpentiner, han skötte sig jättebra! Blev en hel del
    genvägar också, skruttponny.. Men jag försökte mitt bästa iaf, tycker det är det som räknas! :)
    Pia som är min instruktör för tillfället ska också med till Globen, väldigt många som ska med. Är verkligen rå
    taggad! Kommer bli ett minne som man aldrig glömmer..  Kameran åker med och fan vad jag ska plåta!
    Hoppas verkligen på att ljuset är OK på hoppningen, och att min kamera samarbetar ofc! Sen att pengarna
    ska räcka, men det ska nog gå bra (tror jag, hihi:$). Har funderat på att köpa någon billiga t-shirtar till
    småsyrrorna, tänkte att det får bli en liten julklapp till dom! :)



    Bild från förra årets Stockholm Horseshow!
    Vart riktigt nöjd med den här bilden, synd bara att jag hade en väldigt hög ISO på bilden..



    Kommentarer
    Postat av: Kajsa

    Åhh jag skulle också vilja fara till Globen Horse Show, har aldrig varit där :(

    2011-11-21 @ 22:01:09
    URL: http://kajsens.blogg.se/












    Trackback