• FRILUFTSDAG

    Idag så hade vi friluftsdag, hela 8an skulle pimpla tillsammans så vi for till Oxviken. Vi hade faktiskt riktigt kul,
    jag fick tyvärr ingen fisk men det gjorde en massa andra, fy vad  det  kan  vara  orättvist  ibland! ;)  Vi  grillade
    korv och stekte hamburgare, åkte madrasses och hade en massa olika roliga tävlingar. Vi var där  i  ungefär  4
    timmar. Helt okej! Var helt slut efter allting, både gå dit och delta i alla aktiviteter och sen gå hem. Men hurtiga
    var vi i alla fall! Hade med mig en hel del fika, så mätt var jag då. ;)  Efter idag så är man  helt  slut  i  kroppen,
    kommer nog sova väldigt gott inatt! Sög att jag inte tog några bilder, ska se om jag får tag i  några  bilder  utav
    Elsa så kan jag lägga upp de lite senare! 

    Ha en fortsatt bra kväll!



    Kommentarer












    Trackback