• Plus i kanten!

    Måste berömma er, ni har verkligen blivit duktiga på att kommentera! :)

    Jag förstår er som läsare att det är sällan man kommenterar ett uteritts pass. Det gör sällan jag, haha! Men dock så lägger jag en extra titt när det är åsiktsinlägg, fråga till en läsare osv osv. Igår kväll så frågade jag er om foder, vad era hästar får för mat och hur mycket. Ni var mycket duktiga på att berätta! Nu var det inte "bara för att få en kommentar", utan jag tycker att det är väldigt intressant om hur andra gör med sina hästar, hur de hanterar och har för upplägg. Man lär sig mycket av att läsa och höra!

    Nu ska börja skriva mer "värdiga" inlägg nu då det ger så mycket mer + att man får respons på sin fråga!

    Hoppas ni har haft en bra kväll!
    Kram 😃


    Kommentarer












    Trackback