• Krigaren her self

    Idag så trotsade jag -21 och markarbetade med Hurris!!!

    Stog tre stycken studshinder på banan så la ner dom och gjorde en galoppbom, två travbommar och en travbom före ett kryss. Hindret red jag mot i trav och då galopperar hon ett språng och hoppar sen. Höjden var typ 40 cm, hahah känner att jag är så jävla krävande XD

    Hurran var lite trög idag, kan bero på dressyrträningen igår. Men värmde upp i skritt och trav och gjorde tempoväxlingar. Kunde ha gjort mer men WE gjort är gjort! Men hon gjorde det bra! Tränade mycket takt i galoppen och red lätt osv. Travbommarna var något tighta men det gick.

    Sen det "höga" hindret! Travade mot de och Hurran va något glad ;D har alltid tyckt att jag har sån jävla ful hoppsits så jag försökte träna på den men det blev ingen vacker syn, hahah.. Tur Hurran är så äckligt jävla grym! Jag vet att jag kommer lära mig massor på henne.

    Avrundade passet med en sista galopp, när det börjar bli tufft så drar hon ner på tempot rätt så mycket så får rida häcken av mig! Men det är på bättringsvägen, idag lyssnade hon verkligen skitbra och höll tempot medans honjobbade under sig.
    Dutti ponny ❤

    Förövrigt var det såhär kallt idag, och bilden nedan visar hur peppad snurris var, thumbs up! 👍


    Kommentarer












    Trackback