• Fyfan

    Fyfan... Inatt så hade jag världens hemskaste dröm i hela vida världen...

    Jag började drömmen att jag var i stallet och kom just från hurrans hage. Det var vinter. Vi har en gödselstack just framför våra hagar så när jag går från hagen ser jag två personer som står där uppe vid ingången till stallet. Vi har också en myggfångare som dom har i ladugårdar. Då hade dom två personerna flyttat ut myggfångaren. Jag förstår direkt att dom är häst tjuvar och tänker ta våra hästar :'(

    Av någon anledning så håller jag i en vattenslang och jag slår på den och sprutar vatten från människornas fötter mot myggfångaren så dom får ström, inte lite heller.

    Sen så fick vi fast dom så vi kör dom i våran bil. Tårarna kunde inte sluta rinna i min dröm. Någon försökte ta min älskade häst, min fina Apple Hurricane...
    Den här drömmen var så sjukt hemsk, i drömmen så grät jag och grät och grät tills nu när jag vaknat upp, fyfan...

    Men som tur står hon kvar, mim fina AH<3


    Kommentarer
    Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

    Vilken fin ponny du har! :)

    2013-07-17 @ 00:31:35
    URL: http://ponnydressyr.se












    Trackback