• Fullt ös medvetslös!

    Igår så var det full rulle, i stallet så mockade jag tre boxar, fyllde 8 påsar hö, gjorde Hurrans kraftfoder och gick ut med pållenuttan en liten stund! Det tar nästan lika lång tid för mig att mocka och göra klart åt tre hästar som det tar att göra en häst i vanliga fall, tror jag har för mycket tid över. 😝

    Snurran och jag gick ut på en promenad efter hon hade nästan käkat upp allt sitt hö. Det tyckte hon var kul! 😀


    På kvällen så var det middag hos Amanda med resten av tjejerna i klassen! Så himla kul! Vi åt mycket god mat, spelade kubb, fotade, spelade buzz och självklart så skrattade vi en hel del! Hade tyvärr inte med mig min egna kamera och har inte hittat några bilder än :(

    Ni får en bild på en fotosugen Hurricane!


    Kommentarer












    Trackback