• Hej å hå!

    Oj oj oj! Nu var det längesen jag skrev någonting här, fy och skämmea! (som vanligt då..)
    Nu har det allt hänt en hel del nya grejer, jag ska försöka skriva ut alla grejer utan att krångla till det. 

    Jag har gått ut 9an!!!
    Tänk, i hela 10 år har jag suttit i skolbänken och plågats dag in och dag ut.. utan överdrift hihiih!!!
    Nej men det känns riktigt bra! Jag fick fina betyg, höjt mig i två ämnen och sänkt mig i ett par stycken. Men inga F! Så himla glad och jag slutade på 212 poäng! 12 poäng mer än i höstas då jag hade 200 poäng. Har fått mer E än D och minskat i C, buhuu :( 
     



     
     
    Jag har fått riktigt många fina år tillsammans med min klass
    vårshowen, skolavslutningen och avslutningskvällen är något jag inte kommer att glömma i första taget,
    älskade 9an ♥
     

    Kommentarer












    Trackback