• Hissar!

    Eftersom att det var längesedan jag "hissade" någonting så kom jag på att varför inte skryta upp min kavaj lite? 

    Jag har kavajen Equiline x-cool nena, den kommer från italienska Equiline. Den har en suverän passform och är väldigt töjbar. Den är gjord i softshell som andas och har även lufthål under armhålorna så dom ska kunna luftas på bästa sätt där det ofta blir varmt. Den har en smidig dragkedja istället för knappar. På fickorna som så är det också dragkedja. Den är väldigt skön och mycket bekväm! Den är också väldigt praktiskt då den torkar fort, är töjbar och andas väldigt bra! + att den är så saaatans snygg!

    Den här kavajen har jag suktat efter i många år, när jag provade den första gången så var jag såld! På royal så berättade Andrea att om man har doppat kavajen i vatten så torkar den till nästa klass (man får ta det med en nypa salt, men förhoppningsvis så förstår ni endå vars jag vill komma). 

    Dock finns det EN stor nackdel med kavajen, 
    Den kostar verkligen skjortan!! I butik så ligger den på ca 5000 kr.
    Och det är verkligen ett maffigt pris tycker jag...

    Jag kan säga rakt av att vi inte köpte den för det priset! Jag hittade den på en annan sida och det var en mycket bra prislapp på den! Så min mamma slog till och jag fick mig en tidigfödelsedagspresent OCH mina drömmars kavaj 
     


     

    Kommentarer












    Trackback