• Tufft jobb och mysig kväll i stallet!

    Ikväll så har jag varit i stallet i ca 1½ och bara pysslat på med min stjärna och gjort alla sysslor!
    Tyvärr så blev det ingen ridning idag :( Men jag har jobbat idag och efter den här dagen så var jag riktigt slut och trött, så jag tog mig en liten powernap innan jag for iväg till stallet. Nu är det bara en vecka tills jag är fri, wihooo!
    Lönen som kommer sen är väl värd allt blod och svett man givit! Så det känns riktigt bra med cash in på kontot ;)

    Jag är så otroligt slösig av mig, så fort pengar är inne på kontot så är de borta igen... Men nu när det är större summor som kommer in vill jag inte slösa. Det blir som en grund att stå på, istället för att ha 0 kr. Så det känns bra! Plus att jag har fyllt år, fått barnbidraget och sedan lönen, jag är fan rik! Ta orden med en nypa salt ;)

    Jag jagar också efter en ny sadel till mig och hurr, har lånat hem en av en kompis men jag tvekar att den passar.. Den glappar alldeles för mycket bak så det var otroligt synd :( Det är en mycket fin sadel om jag får säga det själv!


    Så jag ska leta vidare och min ska säljas. Är det någon som är intresserad av en Morris and Nolan hoppsadel i 16", bomvidd 33 och i färgen svart, så hör av er för tusan!!! Lägger snart ut den på annons och då länkar jag den givetvis här! Sprid gärna vidare till nära och kära att jag har en sadel tillsalu om ni vet någon som letar något i den smaken! Bilder finns såklart!


    Nej nu måste jag avrunda det här inlägget och sova, en till dag med blod svett och tårar, wish me luck!



    Kommentarer
    Postat av: Karin

    Gå in till andrea på torget i bureå, hon kan sadlar!

    2013-06-28 @ 22:58:15
    URL: http://www.fossig.blogg.se
    Postat av: Kajsa

    Hur mkt vill du ha för sadeln?:)

    2013-07-08 @ 22:08:39
    URL: http://kajsens.blogg.se












    Trackback