• Blä

    Idag så skulle jag och Thelma egentligen ha en fotodag och ta kort på hästarna. Men det ställde vi fort in då vädret är riktigt pissväder. Egentligen så skulle jag ha hoppat idag men istället så ska hon få vila idag, förskylningen har inte lagt sig än och det kändes något dumt att rida då det regnar.. Så istället ska jag smörja upp utrustningen, klippa manen och göra de vanliga sysslorna i stallet + mysa med Hurran som får stå idag!

    Nu på morgonen har jag hunnit läsa mig lite klokare om foder, vitaminer och mineraler. Shit vad mycket det finns och oj så bra det är att veta! Anteckningarna på telefonen är mer eller mindre fullproppade nu ;)

    Ikväll så ska jag till killen och sover där tills imorgon. I helgen så blir det fotafotafota på majtävlingarna i helgen! Woopwoop!


    Kommentarer












    Trackback