• Glad nyhet! :D

    Nu är det så att jag har det fetaste stödet av mina föräldrar och jag är så jävla lycklig över det. Dom ställer verkligen upp på allt! Jag fick mig min drömhäst, massa prylar till henne och de står och betalar allt det där. För de söttar mig i mitt intresse. Och det är jag så himla glad för! Det finns dom som har föräldrar som nekar barnen till att ens börja på ridskola, här har jag min egna häst (haha). Så det är jag glad för, att de inte käppar utan hjälper istället.

    Nu till hösten så ska jag mest troligt börja veckoträna, är så sjukt glad!!! :'D Vi får dock se vars det blir, antingen hos Erica Sjöström eller på SRK, men då jag inte har köpt något anläggningskort och halva året har gått så vet jag inte riktigt om det känns värt 1400 spänn. Men vi får helt enkelt se! Dessutom har vi ingen transport, meeen om saker och ting går som det går så kanske jag har mig en egen till hösten/vintern. SÅ jag har haft H i snaart 9 månader (känns mer som typ 4,5 år haha) och än sålänge har vi tränat för Tomas 2 ggr, har hunnit hoppa på kryckor, fått mig en bästa vän. Tiden går så sakta och det är bra haha!

    Så hela 2013 så blir det mest "lära känna varandra" mer och förstå varandras språk, ev. någon träning och kaaaanske någon tävling. Vi får se! Men man märker verkligen inte själv vilken utveckling man har gjort, känns som att vi inte kommit så långt även fast vi har det. Plus att jag "gör allting själv". Har haft en tränare typ 3 ggr, 2 ggr Tomas och en i dressyr för Andrea, sen hjälpte marie till nu i vintras. Så.. jag har inte gjort allting själv. Men mycket egengjort! När vi har 10 månader har jag tänkt skriva hur året har varit och det hoppas jag att ni vill läsa! :D

    Och snart måste jag fixa en fotograf så ni får nya bilder att titta på, det vill ni väl? :) 

     

    Kommentarer
    Postat av: Emelie

    Klart vi vill!:D

    2013-05-14 @ 06:47:04
    URL: http://Emeliejosefssons.blogg.se
    Postat av: Ellen

    Så fin bild på er!:)😀

    Svar: tack ;D
    Sandra Ledin

    2013-05-14 @ 21:40:03
    URL: http://jagellens.blogg.se












    Trackback