• Hemma idag!

    Hej på er!
    Idag så är jag hemma, sjuk dessutom.. Har ont i halsen och snorar som en idiot och har gjort det hela natten. Tummen upp (y)

    Idag så händer det inte så mycket, Hurran ska bli vaccinerad mitt på dagen så ska åka dit före och trickträna lite. Så vi får se hur det går! Resten av veckan får hon vila, känns hon kry så kör vi på en träning för Andrea på tisdag! :)

    Ikväll så ska jag till pappa. Han har köpt en splitter ny dator, eller ja köpt och köpt han fick den... Kikade på den igår kväll när jag skulle hämta Hurrans pass, den var riktigt fin må jag säga! Lite svårt att förstå sig på den då den har windows 8, jag är så van vid windows 7 >.< Men det är så himla perfekt med en ny dator nu! Min laptop som jag fick av pappa för några år sedan börjar ha gjort sitt tyvärr.. Så ska ladda hem nya PS och något film redigerings program så det blir nog kul! Sen när jag börjar 1an så får jag en egen dator av skolan, awesome (y)

    Ska också försöka göra en ny header, suck så brist på ideer jag har atm... kan inte heller koda, bra kombo va? x)

    Ha en bra dag! ♥


    Kommentarer












    Trackback