• Längtar :'D

    Hejsan på er!
    Har nyss kollat helgens startlistor, nummer och ryttar meddelande. Nu är det inte alls långt kvar till debuten, längtar fan i sinne, känner mig så jäkla peppad, hur det än kommer gå så är jag så jäkla nöjd över att jag har tagit mig hela vägen dit, tänk bara i framtiden hur det kommer går för oss två? :'D

    Hurran har tävlat LA hoppning och tränad MSV höjder och skulle startat 120 hoppning, alltså fattar ni vilken grym ponny jag har?! :'D hon kommer ta mig upp i klasserna så det bara hejjar om det! Och då kan vi allt nå vårat slutgiltiga mål, fytusan så jag längtar :'D

    Hoppas att ni taggar inför helgens tävling med mig och att ni följer med  i våran utveckling, för det ska iaf jag! ;)
    Här får ni två jättefina tävlings bilder på Hurran och hennes tidigare ägare som är helt underbar och världens bästa person som stöttar och tror på oss så mycket det går :'D♥


    Kommentarer
    Postat av: JENNIFER WASSERMANN

    Du har ingen film från helgen? :) Massor med kramar från mig. Jag tror på er och kommer alltid göra det oavsett vad. Vilken fråga du än har kan du alltid höra av dig! :)

    Svar: Jag har en från 90 men den kanske du inte vill seh ahahahh!!! aw tack bästa jenko! <3
    Sandra Ledin

    2013-06-03 @ 16:52:20
    URL: http://jeenkoo.blogspot.se












    Trackback