• MOTHAFUCKAAA

    Tjenaaa!!
    Idag så har jag ridit för Andrea på kvällskvisten, fifäään så bra de gick! Hurran blir verkligen döligt fin ihihih. Pratade också med Andrea om ditten och datten! Känns helt suveränt ♥ Andrea tyckte att vi är väldigt lika varandra och det var skitroligt att få höra :') Mer grejer skrives ej ut här.. ahaahha skojja orkar inte riktigt skriva för det finns inte alls så mycket vettigt att skriva om ridpass, bara typ. tog en galopp min hest va fin tjihoo hon ba galoppera osv osv hahahah ni fattar ;)

    Det jag vill skriva om idag är att jag och hurran kommer verkligen varandra närmre, idag så kliade sig tjoan på mig och jag höll om hennes huvud, gissa vem som höll det kvar? Jo murran! hahah låter så fel men klockrenaste smeknamnet i historien! Hur som helst, hon är så gullig, kliade, hade huvudet i min famn och typ buffrade iväg mig som fan ahahah xD det är kärlek enligt mig! Sedan när jag skulle hem så pusslickade hon mig så ja ba aaeew :*:* hihi!

    I gången så skulle jag kolla på sidan av hennes stjärt, lyfter upp svansen och sen så drar hon världens insug och då står man där och tänker "jahaa :$" hhaah hon är så cool! Tror inte det är många som skulle skriva på sin blogg om sånt här #random. Vet inte om ni tänkt på det men här får man se många backstage bilder som typ fail och fula, sällan det kommer upp en seriös och fin xD blyg är jag då inte av mig!

    Lägger upp en favorit från i fredags, min fina heest ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

     
     

    Kommentarer












    Trackback