• Ponnypappan gör stallet!

    Igår kväll så for jag och min älskade linki <3 till stugan och spenderade hela lördagkvällen där och åkte hem mitt på dagen idag. 
    Min snälla vän Elsa tog in djuren åt mig (tack igen), och sedan skulle pappa släppa ut dom nu på morgonen


    Imorse så ringer pappa kring 9 och låtsas som att han har glömt att släppa ut dom, sedan säger han:
     - "Nej jag bara skojade, hästarna är redan ute och jag har också mockat åt dig!" 

    Hur snäll är inte han?
    Ibland så kommer han till stallet bara för att.. Köpt en påse morötter för att ge Hurran i enkom för att skämma bort henne. Har pussleken i hagen med henne. Sen så är han så otroligt snäll och hjälpsam, min pappaslav <3
    Dessutom älskar han Hurran och det gör mig så glad att han tycker det är så pass kul att jag har en häst!
    Han säger ofta hur stolt han är över mig och Hurran. När jag berättade att vi hade hoppat 120 så blev han så imponerad, det gör mig varm i hjärtat! :'D 

    Jag har helt klart världens bästa ponnypappa utan tvekan!
    (och snyggaste, för att inte glömma ;)

    Älskar dig min ponnypappa ♥



    Kommentarer












    Trackback