• Ut å skritta!

    Idag så var jag ut och skrittade med vildingen! Vi for in i bostads områdena och lunka på där. Damen får för sig ibland att stanna, och hon ska fan i mig inte fram! Hon är sjukt tjurig och just dag seg och lat, man ba yeeey.. Hade inga hjälpmedel med mig heller och jag kan ju inte sitta och skänkla hela dagen lång heller!

    Så när hon tog något steg fram så fick hon ju jättemycket beröm! Hoppade av och gick med henne sommar sjukt skönt och det tror jag att hon också gillade! Vi gick över en konstig bro 2 ggr, passerade 1000 brunnlock som var sjukt konstiga enligt Hurr! Sen så for vi hemåt och jag träffade på min gamla mentor som jag hade i lågstadiet, haha nostalgi! Riktigt kul att träffa henne faktiskt det var ju ett par par år sedan man hade henne i skolan ;)

    Vi fortsatte hemåt och sen så fick hon gå ut i hagen och knapra på sitt hö!

    Något som är så underbart fantastiskt är att man kan ha Hurran gående bredvid sig HELA TIDEN utan att måsta hålla i ett par tyglar, hon är verkligen lyhörd på öka, stanna och sakta in. Fine ponni ❤



    Nu ikväll så har jag firat älsklingen som fyller hela 18 bast tillsammans med Dennis, Tova, Simon och Linus själv då! Vi käkade på kungsgrillen och sen for vi iväg och bowla! Imorgon är det kalas hos linke och intag av poahästarna!

    Har ett par bilder från igår när Thelma fota mig och Hurr så de ska jag lägga ut imorgon! Nu jävlar ska jag sova puss godnatt alla go'ingar!


    Kommentarer
    Postat av: Ellen

    Haha känner igen mig i de där med att dom stannar och tjurar! Fatin är verkligen fast besluten med att hon ska inte gå fram, så där får man verkligen tjafsa ett bra tag;) men är väl ston i ett nötskal , haha !;)

    2013-05-19 @ 00:09:06
    URL: http://jagellens.blogg.se












    Trackback