• Friidaaay!!

    SCORE! 
    It's friday, yäääy! Gud så skönt med helg alltså, fyfan för skola och vardagar blääääää.. HAH ni märker ju hur glad och taggad jag är va?:)) nej men det har verkligen varit en lååång dag.. Var riktigt slut när jag kom hem + att jag hamnade i världens paltkoma efter maten. Såklart somna jag på sängen och vaknade en timme senare. Utbrast ett NEEEEJ åh nu är klockan för mycke för att fara till stallet.. I själva verket så var klockan bara kvart över 6 :)) men trött var jag, velade fram och tillbaka om jag skulle rida eller låta hon helt få stå idag.

    Det slutgiltiga valet blev att låta hon stå, senaste gången hon stog var fredag förra veckan. Lite skönt borde det ju va att bara gå och slappa i hagen en dag. Brukar oftast skritta när det är vilodag. Men idag blev det stå. Skulle egentligen ridit dressyr men imorgon så har jag typ hela dagen på mig så det kändes bättre att rida i lugn och ro före det blir mörkt :)

    Tog in henne och myste lite grann. Fina ponnyskrutten min 💕 hehe btw tror Hurran säger upp ägarskapet, vänskapen, oss som ekipage efter att ha råkat he de äckligaste lukten hon vet på henne idag. Smörjer torsklevertran på hovarna och sen råkade jag dutta lite på hennes mule. Stackarn hon kommer fan att hata mig för all framtid över xD nä men så illa kan det inte vara. Så mycket godis och kärlek som hon får hihi. 

    Kommentarer












    Trackback