• Kaos

    Hej å hå! Fan vilken dag det varit alltså..
    Imorse när jag kom hem efter att ha släppt ut hästarna så blev det hus i helvete nästan direkt..

    Kattjäveln, oyes i Said it! Hade kissat på ett par brallor så jag hade ju det jag gjorde.. När jag hade tagit reda på nerkissade byxor så skulle jag hoppa in i duschen. När jag är klar där så har det blivit nå fel med avloppet så det var 5 cm vatten på heeela toan. GAAAAH!!! Blir så irriterad av att tänka på det.. Men vattnet skönk och jag kunde åka till skolan.. Utan busskort.. Såklart hittade jag inte det, yeey.. På kvällen så var det toa förbud men som tur funkar allt som vanligt igen, jisses vilka dagar man kan vara med om ibland D:

    Red ut och joggade Hurran på kvällen, 5 km är rundan ungefär. Efter turen kom pappa spontant förbi och hade med sig fika å läsk så vi satt och gottade oss i sadelkammarn. Bästa pappa, så glad att jag har han hihi ❤️❤️

    Kommentarer












    Trackback