• Tävling

    Jag är med och tävlar hos Cheval Ridsport om ett presenkort på 5.000 kr. Så här skrev jag :)
     
    Hej på er alla Chevals glada läsare! =)
    Jag skulle vilja rekommendera ridbyxan Carat från Catago. En snygg ridbyxa att ha till tävling och även till vardags om man så vill. Byxan gör sig unik då man kan brodera in sitt eget namn eller någonting annat man känner för. Jag själv har den byxan och använder den i tävlingssammanhang. Jag har fått många fina kommentarer om brodyren byxan som t.ex. ”vad coolt”, ”åh så snygga, sådana vill jag också ha!”. Mycket roligt att få höra. Fickan på höger sida är också mycket praktisk!En bra grej med byxan är att den inte är så värst dyr! Många ridbyxor kostar kring tusenlappen medans denna ligger just över femhundringen (originalpris). Det kan vara snyggt utan att kosta multum 
    Råder er alla att köpa denna snygga byxa!

     

    Kommentarer












    Trackback