• Vad jag vill

    Vad vill jag?
    Jag vill göra många saker, men mitt mål är att tävla MSV hoppning med Hurran, det vore grymt alltså! 2,5 år kvar på mig att starta det haha ;) Men det ska vi nog fixa, med en massa träning! 

             
     
    Min stora dröm är att rida Prins Carl Philips pris på Stockholm International Horseshow, det har alltid varit min dröm. Förstå så grymt coolt att komma in på arenan, över jag vet inte hur många tusen pers tittar på en, alla ljus riktas mot mig, mot oss, Hurran skulle vara så taggad, det vet jag, jag känner det på mig, tänk att hoppa över de hindren på 1.20 cm, jag skulle vara så stolt över mig själv om jag någongång lyckas med det, fyfan alltså så jävla underbart. ♥

    Jag får kämpa mig vidare, för allt sitter hos mig, Hurran kan, hon är grym. Det är bara jag och mentaliteten kvar, sen är allt på sin plats 

     
     
     
              
     



    Kommentarer
    Postat av: Alice

    Ni kommer klara det! Hurran har verkligen en bra teknik!!

    Svar: Tack Alice, va roligt att höra! hon har en sjukt fin teknik (A)
    Sandra Ledin

    2013-10-31 @ 09:33:44
    URL: http://bracken.blogg.se












    Trackback