• TÄVLINGAR 2014

    Här är de planerade tävlingarna som jag vill på 2014, självklart så kan det ändras pga olika anledningar. Men jag ska försöka åka på så många som möjligt. Det här är dom här tävlingarna vill jag åka på, de med fettext är det helt säkert att jag ska åka på.

    Umeå Ryttarförening 22-23 februari.
    Skellefteå Ridklubb 15-16 mars
    Vännäs Ryttarförening 9-11 maj.
    Kågedalens Ryttarförening 15 juni.
    Piteå Ridklubb 4-6 juli.
    Södra Umeå Ryttarförening 9-10 augusti.
    Umeå Ryttarförening 11-12 oktober
    Luleå Ryttarförening 9 november.



    Varför SRK och KDRF är fetmarkerade är självklart för att de klubbarna ligger närmast! Att ta sig dit blir mest troligt inga problem. Men ändringar kan det självklart bli, vi har planer vi ponnyryttare och då måste vi anpassa oss vart just de tävlingarna befinner sig. Så ändringar kan det bli! Det är också väldigt svårt att förutspå ett år framöver om pappa kan skjutsa mig just den helgen då det är tävling. Så vi får hoppas på det bästa, vore så roligt om det blev fler än just dessa tävlingar! Ju mer tävling, ju mer rutin och ju mer roligt blir det! :D



    Kommentarer
    Postat av: Yohanna Svensson

    vilken snygg bild, älskar din header också. Så himla gullig :D

    Svar: Tack!
    Visst är den fin? Mycket duktig tjej som gjort den :D
    Sandra Ledin

    2013-12-06 @ 09:01:44
    URL: http://yoyossecret.blogg.se/












    Trackback