• mitt hjärta..

    mitt allt, det finaste som finns, ljusstrålen i mitt liv..
    den som tog mig med storm, den som alltid funnits där,
    alla minnen som vi skapat, kommer jag aldrig glömma.
    du är stjärnan som föll från himmlen och landade i min famn..
    fina fina låt dig aldrig förändras, för jag älskar dig för den du är.
    den mest speciellaste som finns, det vackraste som någonsin hänt.
    Den som aldrig svikit, den som alltid har ställt upp, den som alltid fått mig le.
    Du som fått mig till den jag är, du som gjort mitt liv gla'tt.
    Solen som alltid skiner, äger den största platsen i mitt hjärta.

    duärdensomaldrigsvikit,densomaldrigkommergöra
    vad vore jag utan dig? hur skulle det se ut utan dig i närheten?
    hur skulle jag klara mig utan dig? vem skulle få mig lycklig?
    vem fanns där redan från början? vem skulle jag vara utan dig?
    jag vore ingenting, ingenting alls..
    du förändrade livet, synen på allt, att tänka längre än alla de andra.
    det vackraste som någonsin skapats, tog mitt hjärta på plats.


    du fick mig att öppna ögonen, se att det finns något att brinna för.
    du fick mina läppar att le bredare och längre än någonsin,
    du fick mig att älska dig..

    dig släpper jag aldrig,
    för du är det jag lever för,

    du är allt♥

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    fint skrivet sandra

    2011-03-26 @ 20:51:59
    URL: http://justjenna.blogg.se/
    Postat av: matilda

    superfint skrivet.

    2011-03-27 @ 15:21:25
    URL: http://maatildastenberg.blogg.se/












    Trackback