• SÖNDAG!

    Imorse så skulle man tydligen ställa tillbaka klockan en timme, vilket jag inte hade en aning om.
    Jag och Linus var vaken 10 fast vi trodde den var 11, då blev han sur och gick och la sig och vilade. xD
    Jag konfrimerar ju mig och då ska man ju vara i kyrkan 10 gånger för att få konfa sig, jag ville inte gå
    idag. Hade ingen ork, ville bara ligga hemma och sova bort hela dagen. Men Linus var tjurig och skulle
    ha mig till kyrkan, så han och jag for dit.. Satt med Elsa, Alice och Lovisa. Linus var råtaggad på kyrkan
    och började att sjunga och skulle skämma ut mig med mening, vilken kille.. ;)

    När kyrkan var slut så träffade jag också självaste Ove! Det var hos han jag hade Chinelle i sommras.
    Han blev jätteglad att få träffas igen! Stod och pratade med han en stund sen cyklade jag och Linus till
    mamma. Hade Gulden idag också så jag lämnade Linus hemma framför datorn medans jag for till stallet och
    gjorde klart allt där och red ut.  

    For en barbacka sväng på honom i ca 20 min. Skrittade den långa genvägen förbi ett par hus.
    Vid ett av husen var den en pressening som var läskig, han gjorde en av sina "tvärsnurrar" och
    ville hem. Men efter lite klappar på halsen gick det bra att gå förbi, duktig häst! ♥
    Skrittade på vägen bredvid torpet och in vid genvägen som man kommer ut direkt vid stallet.
    Klappade sedan om honom och satt av och gick fram till honom, då la han huvudet i min famn.
    Aaw:') så söt han är, världens bästa! Borstade av honom och la på täcket, världens bästa Guld!
    Mockade boxen, fyllde höpåsen och hällde upp kornet i hinken. Sen cyklade jag hem till mig
    där Linus hade gjort upp käk till oss.

    Hoppade sen in i duschen och gjorde mig klar. Efter ett tag kom Linus pappa och hämtade oss
    sen följde jag med dom tillbaka till Bergnäs. De bjöd på gomiddag och sen så spelade vi buzz, haha :$
    Förlorade som oväntat hehe. ;)  Sen såg vi "Watchmen" igen, riktigt bra film om faktiskt!
    Sen kom min chaufför (Mamma) och hämtade mig, så här sitter jag nu framför min fina dator och
    äter glass med chokladsås, hihi :$ Känns som en bra start på lovet! Har fortfarande ingenting inplanerat
    förrutom imorn då jag har ridning i stan och tävlingen på fredag. Taggad till 1000!

    Hur ser erat lov ut? :)



    Kommentarer
    Postat av: thelma

    asså, tävlingen är ju på lördag;)

    2011-10-30 @ 23:13:24
    URL: http://thelmaragnarsson.blogg.se/
    Postat av: Johanna

    ska du tävla på lördag eller ska du bara dit och titta?

    2011-10-31 @ 09:31:33
    URL: http://nutellan.blogg.se/












    Trackback